Data, technologie en marketing. Gebundeld voor customer loyalty. Zie daar de impact van Boxplosive, dat mij vroeg voor de teksten voor de nieuwe site van het bedrijf.
Klantbinding is voor retailers en consumer brands belangrijker dan ooit. Dus ondersteunt Boxplosive ze daarbij, met een bewezen technologie voor meer customer loyalty. Vanuit de vestiging in Tilburg zet Boxplosive in op loyalty conversie optimalisatie, die voor duurzame en betekenisvolle klantrelaties zorgt en klanten tot fans maakt. Hoe dat uitpakt? Dat weten intussen retailers en consumer brands van over de hele wereld. Sinds de oprichting in 2012 realiseerde Boxplosive meer dan 50 campagnes voor internationale klanten. En daarmee al ruim 1 miljard transacties en klantinteracties.
Boxplosive startte ooit met de technologie voor de inzet van e-coupons. Maar dat was toen. Inmiddels onderscheidt het bedrijf zich met een combinatie van technologie, data en marketing. En juist die combinatie moest duidelijk naar voren komen op de nieuwe site, waarvoor ik de teksten schreef. Ik sprak met de oprichters/eigenaars van het bedrijf. Haalde zo de benodigde informatie op en kwam daarmee tot het verhaal dat past bij wat ze bij Boxplosive vandaag de dag zijn: aanjagers van customer loyalty, voor klantrelaties die ertoe doen.
“De samenwerking met Jan hebben wij als prettig en constructief ervaren. Jan wist ons verhaal duidelijk en overtuigend te verwoorden en dat is precies wat we zochten.”
Robin Maijers – Medeoprichter en -directeur Boxplosive
Opdrachtgever:
Boxplosive
Werkzaamheden:
Realisatie webteksten
Zonde als jullie mooie verhalen blijven liggen. Laten we daarom eens kennismaken, voor teksten die werken. Ik help jullie graag.