De nieuwste applicatie van jullie technologiebedrijf. Die duurzame toepassing in de bouw. Het zijn de verhalen die je wilt vertellen. Waarmee je wilt inspireren, raken en overtuigen. Maar hoe?
Neem contact met me op en laat mij jullie teksten schrijven. Je zult zien: de juiste woorden maken het verschil.
Jullie verhaal, bondig verwoord. Goed vindbaar voor zoekmachines – en ook dán prettig leesbaar.
Voor jullie nieuwsbrief. Voor een langere post op LinkedIn. Voor dat wat de lezer nú moet weten.
Jullie nieuwe productserie. Of jullie corporate verhaal. Geschreven zoals dat past bij jullie bedrijf.
Informatief, inspirerend en persoonlijk. Reken maar dat de lezer veel van jullie kennis opsteekt.
Specialisten, klanten en medewerkers: ik spreek ze graag, vraag door en kom tot verhalen die blijven hangen.
Sfeer, rake quotes en human interest. Geschreven voor web, magazine of personeelsblad.
Ruime ervaring als (eind)redacteur heeft gezorgd voor een kritische blik op opzet, toon en grammatica.
Teksten die jullie bij uitstek neerzetten als specialist. Informatief en objectief geschreven: dat wérkt.
De vijf W’s en ‘hoe’ bovenaan. En zo geschreven dat een redactie het 1-op-1 kan overnemen.
Zonde als jullie mooie verhalen blijven liggen. Laten we daarom eens kennismaken, voor teksten die werken. Ik help jullie graag.